.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با اعلام سخنگوی کمیسیون :
حادثه بیشه کلا در کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی شد
شمال نیوز: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی حادثه بیشه کلا در استان مازندران در جلسه این کمیسیون خبر داد. ....
حادثه بیشه کلا در کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی شد

شمال نیوز:  سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی حادثه بیشه کلا در استان مازندران در جلسه این کمیسیون خبر داد.

سید حسین نقوی حسینی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  اظهار کرد: امیر نامی رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح در جلسه حضور داشت و توضیحاتی پیرامون حوزه خلیج فارس و تنگه هرمز ارائه داد و شرایط، موقعیت و رژیم تنگه هرمز را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه در ادامه جلسه حجت‌الاسلام ذوالنور پیرامون انتخاب عضو جدید کمیسیون توضیحاتی را ارائه داد، گفت: پس از رأی گیری پیرامون پذیرش عضو جدید کمیسیون و با توجه به بررسی هیئت رئیسه مجلس مبنی بر اکثریت نسبی بودن انتخاب عضو جدید، روح‌الله حضرت‌پور به عنوان عضو جدید کمیسیون معرفی شد.

نقوی حسینی تصریح کرد: همچنین لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مشترک ایمنی مدیریت سوخت مصرف شده و ایمنی مدیریت پسماند پرتوزا اعاده شده از شورای نگهبان با حضور عضو حقوقدان شورا مورد بررسی قرار گرفت. ابهام شورا این است که آیا کنوانسیون‌های مورد استناد در موارد متخلف برای ایران الزام آور است یا خیر؟ این موضوع مورد بحث قرار گرفت و در نهایت این لایحه با اصلاح یکی از بندها تصویب شد.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: موضوع حادثه بیشه کلا در استان مازندران هم با حضور مسئولان دستگاه‌های ذیربط مورد بررسی قرار گرفت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.